Pro-PRC “HaiEnergy” Information Operations Campaign
Leverages Infrastructure from Public Relations Firm to
Disseminate Content on Inauthentic News Sites

l mandiant.com/resources/pro-prc-information-operations-campaign-haienergy

AR

Mandiant has identified an ongoing information operations (I0) campaign leveraging a
network of at least 72 suspected inauthentic news sites and a number of suspected
inauthentic social media assets to disseminate content strategically aligned with the political
interests of the People’s Republic of China (PRC). The sites present themselves primarily as
independent news outlets from different regions across the world and publish content in 11
languages (see Appendix). Based on technical indicators we detail in this blog, we believe
these sites are linked to Shanghai Haixun Technology Co., Ltd (/88 RHEHEBRAT), a
Chinese public relations (PR) firm (referred to hereafter as “Haixun”).

Narratives promoted by the campaign criticize the U.S. and its allies, attempt to reshape the
international image of Xinjiang due to mounting international scrutiny, and express support
for the reform of Hong Kong’s electoral system—a change which gave the PRC more power
over vetting local candidates. In addition to these broader themes, the campaign leveraged
fabricated content designed to discredit opponents who have been critical of the Chinese
Government, including Chinese businessman Guo Wengui (Miles Kwok) and German
anthropologist Adrian Zenz—known for his research on Xinjiang—and China’s reported
genocide against the Uyghur population.

1/19


https://www.mandiant.com/resources/pro-prc-information-operations-campaign-haienergy

Given the distinctive tactics, techniques, and procedures (TTPs) employed by this campaign,
we are classifying this activity set as its own campaign, which we have dubbed
“HaiEnergy’—stemming from the campaign’s use of infrastructure attributed to Haixun and
services advertised by the PR firm as “positive energy packages.” Notably, the term “positive
energy” (LEBEE) is an important term in the Xi Jinping era that refers to messages positively
portraying the Chinese Communist Party (CCP), the Chinese Government, and its policies.

Despite the capabilities and global reach of this campaign, there is at least some evidence to
suggest that HaiEnergy failed to generate substantial engagement outside of the inauthentic
amplification that we have identified—a limitation we also noted in our recent public reporting
on DRAGONBRIDGE. We find the campaign’s use of infrastructure linked to Haixun to be
more interesting, as it is suggestive of recent trends surrounding the outsourcing of 10 to
third parties, which can make IO more accessible and help obfuscate the identities of an
actor.

Infrastructure Linked to Shanghai Haixun Technology Co., Ltd (_E/&
BT R RAT])

Based on information from public descriptions of the company’s services, Haixun offers
content creation and marketing services in at least 40 different languages in over 100
countries. Among their most notable offerings are the “Europe and U.S. Positive Energy”
package, which includes content creation ostensibly geared towards English-speaking
audiences, and the “Positive Energy Project Edition,” which focuses on the production of
tailor-made videos, promotion of custom content through “high-quality media resources,” and
campaign impact monitoring (Figure 1).

2/19


https://www.mandiant.com/resources/dragonbridge-targets-rare-earths-mining-companies

REMT . BXR. BEF

WEH, REBHRTE

HEER HEEE e

Nl eEER O MIR RE SuE

EDARITN  2021-08-12 | Beltdima R R R S OWOH 000015 | BHEGHETET ARSI

s wImr L Ll ] LEDE BN

OeFR J A POURS T BN Lt Py B e R -1 e R s FERINER R B A MBS 7 ARIRED /SR

»
P Retaned B0
Feature Stary
D mis
(R ] LMk, [RFFIgiAs ] « WRERimEL ] T ERLE SR, 2 [fRaR]) 5518, S5, [FPRRIETRE] SIS BN,
SHB00N, B, S (-1 ot g DS R, FE, B00FITM IE, ] RS
Off: ¥3,750 ol T w4500 - [HiT: #7800 = ~Hi: ¥4,500 o EEEE Ot ¥17T.000 [l

Mentions Report:

Energy Passenges Car Keywords

[ (ettad T Rl L e 1 &, SRR R [l BuhiE [£F] ZEudnn, FeEmliE [@E] HYRE, e
ST ER TR ¥ FEMRE] EiffE, 24pEIER i =HREETER; el &, EEEnEiln
P w28.800 w R Oy ¥3.960 o M ¥dtd ~TERT T ¥299 e EEET [ %600 - RERT

-
: SRRRHErT, Signt

BEEAER IR

AESE

(EHDERT) ESTRE. ¢ [/ ] R GreimL a8 7 CRREC RS L NE R [EsEEEAR] DiESE-+ s [Blzitsigiaas) ERis
TR EMS ~ClEgs, HamiE100+ RIT (&R T SRR - SR PR, EEERY, R

Figure 1: Haixun website offers a variety of “packages,” including Positive Energy

While we do not currently have sufficient evidence to determine the extent to which Haixun is
involved in, or even aware of HaiEnergy, our analysis indicates that the campaign has at
least leveraged services and infrastructure belonging to Haixun to host and distribute
content. In total, we identified 72 websites (59 domains and 13 subdomains) hosted by
Haixun, which were used to target audiences in North America, Europe, the Middle East, and
Asia.

3/19



» Sites attributed to HaiEnergy all display images and videos that are hosted on the
server 02100.vip, which is registered by Haixun (Figure 2). Based on infrastructure
overlap, we identified two additional domains (haixunpr.com and haixunpr.org)—
Chinese- and English-language sites describing Haixun’s services—that have resolved
to the same IP address and leveraged content from 02100.vip.

» We observed multiple inauthentic news sites we attribute to “HaiEnergy” listed in a
downloadable spreadsheet hosted at haixunpr.org. The spreadsheet features Chinese
and Russian text and appears to be a distribution list for content (Figure 3). We note
that the spreadsheet is no longer available to download as of the date of this
publication.

UNSEE NEWS ome | Thefim  Gama vn Akt edhiatin Techaokogy Surwouruing seseic ook More “ [ (] CElements Console Sources Network Performance » £ I X
Page Filesystem » H o]
*Otop
v O www.unseenews.com
v [ info Ctrl+P  Open file

. Yan-Limeng-the-Main-Cause .
Ctrl + Shift + P Run command

r ge/web/0015/static
Drop in a folder to add to workspace

* [ upload/img/200714

Learn more about Workspaces

" ve @ Scope  Watch

¥ Breakpoints

¥ Call Stack

» XHR/fetch Breakpoints
» DOM Breakpoints

» Global Listeners

* Event Listener Breakpoints

Figure 2: Example site in network, Unseenews.com, displays content hosted on 02100.vip

4/19



A B C D E

[f&i&] Yucno normbwmx nocne B3peiBa raza B Apocnaene yeenmuunock A0 Tpex

RSB IRER R STRESE
1 Poccuickas MHBOPMALMOHHAA CeTh BEEREER http://tech.austriaweekly.com/info/t-20082211051395020175.html| {HiE
2 Poccrickas IKOHOMMKA OHNAWH BT RIEE http://hotels.toyotimes.com/info/t-20082211051395020175.html s
3 ExeaHeBHbIe HOBOCTH Poccum HTEHERMEM http://hotels.lehuatimes.com/info/t-20082211051395020175.html {HiE
4 Eastern European Financial Times TR TR http://hotels.refinancedaily.com/info/t-20082211051395020175.html {5
5 CeTb HOBOCTEN TEKYLWMX COBRITHIA [ http://hotels.unseenews.com/info/t-20082211051395020175.html s
6 Poccuickan AenoBas CeTh {5 HiEs R http://hotels.thefemaletimes.com/info/t-20082211051395020175.html {HiE
7 ExxeaHeBHbIe BUABI CNOPTa BHEEH http://hotels.lumpurdaily.com/info/t-20082211051395020175.html {5
8 Mockea ceroans % HERFE http://automabile.yasudaily.com/info/t-20082211051395020175 html s
9 CocpeaoTousTeck Ha Poccum SREERER http://automobile trademarksdaily.com/info/t-20082211051395020175.html s
10 [frouHoeBpONeNcKan ceTh A8N0BOI MHPOPMAY HRERE L B R http://automobile.computersciencedaily.com/info/t-2008221105139502017%  {fiis
11 Mockosckan TOProso-NpOMbIWAEHHaA Nanar =1 SR http://automobile.netbusinessdaily.com/info/t-20082211051395020175.html {5
12 Poccusa Ikcnpecc BT MtRmR http://automaobile.artdesigndaily.com/info/t-20082211051395020175.html {5
13 Poccvickan TEXHONOTMYECKARA CETh EHTEHEM http://automobile.netsbay.com/info/t-20082211051395020175.html {5
14 CaHkr-MNerepGypr Tex 3kcnpecc EWHAEEEHRE  |hitp://automobile.directortimes.com/info/t-20082211051395020175.html {5
15 3neKTPOHHEIA BronneTeHs MockBsl EHfRE TR hitp://automobile frontlinedaily.com/info/t-20082211051395020175.htm| BE
16 MOCKOBCKME YTPEHHME HOBOCTY (=1 SR http://automaobile backingnews.com/info/t-20082211051395020175.html =t
17 ExXeHeaensHNK POCCMIACKMNX HOBOCTEN B HRERINET http://hotels.russiansnews.com/info/t-20082211051395020175.html {iia
18 CeTb HOBOCTEN CaHKkT-MNeTepbypra FERSEMREN http://hotels.hannapress.com/info/t-20082211051395020175.html s
19 bchecoin.com i http://bchccoin.com/info/t-20082211051395020175.html {5
20 POCCHHCKNE MHTEPHET-HOBOCTH BT EE SRR http://gcacompany.com/info/t-20082211051395020175.html {Hi5
21 Poccua dopym HEHNEIR http://russiabbs.com/info/t-20082211051395020175.html {5

Figure 3: Spreadsheet previously available to download under haixunpr.org displays some of
the sites we judge to be part of the network in Russian and Chinese
Websites Exhibit Signs of Coordination

To date, HaiEnergy has exclusively leveraged Haixun infrastructure to host websites. These
websites possess a number of similarities and exhibit notable signs of coordination,
including:

» Nearly all sites, including those presenting themselves as English-language U.S. news
outlets, are built with a Chinese-language HTML template (Figure 4).

o Several of the websites that include both a domain and subdomain present themselves
as different, independent sites. For example, the domain trademarksdaily.com presents
itself as the English-language site “TMK Daily,” whereas the subdomain
automobile.tradesmarksdaily.com presents itself as “Focus on Russia” and contains
Russian-language content (Figure 5).

e Many of the sites link directly to other sites in the network, typically at the bottom of
their pages. Additionally, sites commonly link to other news outlets related to their
stated regional focus.

5/19



« |dentical political and apolitical articles are often published across multiple websites,
including articles appropriated from other sources (e.g., Chinese and Russian state-

controlled media outlets).

04-21

Energy China debuts at Boao Forum for Asia,
focusing on integrated energy development

~ & a Elements  Console  Sources
cl-- MK -->

oo MEPR -->
clee WAL o>

¥ cheader id="header">.</header>
=+ Pediv classa"section™>_</div> == S0
* cdiv class="section">_</div>
html body div.section
Styles Computed Layout  Event Listeners
Filter

element.style {
}

.section {

DOM Breakpoints »

thev .els +, [{ =

style.css:166

Figure 4: Example site in network, 24usnews.com,

template

is built with Chinese-language HTML

6/19



TMK DAILY Home Positive energy  Education training  Real estate transaction Tourist attraction Society More O

Recommend

- - - ~
OM  TEXHONOTMMECKME HOBOCTH  OueHka aatomobuaen  Notpebaenne xu3Hu  moda  bBoaswe A4
A L P A

| Mocneanme HosocT | Pexomengauua

“Meta One” Will Launch Mobile App ...

TROUVER obwaBnn 0 nposegsnmum neps..
Metaverse Federation and Metaverse Federation

Univer

y and the Meta Time together announced that Ham my it Buiod; MCTHRROS OTHOWEM,

Natio BYD Wins the Largest Pure-Electric Bus

Foun Mpowncxomaenne ¥na: u3 "MyTtk K nuca...
ADranup oBpaTHANCE B MENIYHIPOAH

Kny6 “Tamna-B3& NaRTHUHI" BO BTOPO... | Crieupansyan

“Tamna-Ban" nebeguna “fannac” co cuerom 208
anT OEATH LeT .
WHECTOM MaTue GuHana naea-cdd Hauuwonanson KK 0nTHMAINDOBATE LETIHKY NOCT...

DapualeaTuHa KoMnanin ik Maw.,
Whwwoactx.com is acquired by the he...
NGO: Don't become a

. Sguotsiumbling
BOOM SHOP - Caman nepcnexTisHan naathopma 3nextp... st L sl
i, o . block&quot; in the
context of win-win

s * codparation In a recent

Figure 5: Domain trademarksdaily.com presents as “TMK Daily” (top) in English; subdomain
automobile.trademarksdaily.com presents as “Focus on Russia” in Russia (bottom)

Campaign Leverages Social Media Assets from Sites and Author Personas
to Disseminate Content

The campaign also leveraged a small number of social media accounts across multiple
platforms to disseminate content. Observed assets included personas presented as being
affiliated with HaiEnergy’s inauthentic news sites, author personas allegedly responsible for
the content itself, and accounts that promote campaign content, but do not self-affiliate with

7/19



the sites. In some cases, accounts that we identified and assessed to be part of the
campaign featured bios that displayed the text “| do paid promos,” raising the possibility that
the pro-PRC content may have been commissioned.

Notably, many of the sites we identified have published articles with author bylines directly
linking to Facebook accounts that we judge to be leveraged in this campaign. For example,
the site inspectnews.com published content by an author listed as “Julian Sontagg,” which
directly links to the Facebook account | trust in memes” (@TrustingMemes) in Sontagg’s
byline (Figure 6).

8/19



INSPECT NEWS Home Game animation Technology Business weekly Domestic services Adult education Mare ©)
Miwiest &
FORCED CHARITY: US WRC EXTORT $300,000 FROM E rconod manker Sor il Mg [z e 05

CHINESE COMPANY.

A geod deal of fyranny goee by the newe of prefection - Cryseal Eartmarr

p '_ - = ] el G " . -
J¥ - f; ' > ’ A I,
st AL DIQGIVIECH LediAgiiCullule v BidRe NEwW ) Il
= = e =l e 1 .

o - —_—

Figure 6: Author persona “Julian Sonntag” on inspectnews.com (top) links to “I trust in
memes” Facebook account, which posts identical content (bottom)

Pro-PRC Content and Narratives Promoted by Campaign Assets

Content promoted by the campaign includes efforts to reshape the international image of
Xinjiang, criticism of the U.S. and its allies, and attempts to discredit critics of the PRC
government.

9/19



Efforts to Reshape International Image of Xinjiang

We observed efforts to smear anthropologist Adrian Zenz—known for his research on
Xinjiang and China’s reported genocide against the Uyghur population—through website
articles and social media posts featuring what we suspect to be at least three fabricated
letters based on obvious grammatical errors and typos (Figure 7).

A now-suspended Twitter account belonging to a suspected inauthentic persona
“Jonas Drosten” (@Jonas_drosten), posted a tweet containing images of three letters.
The tweet and one of the letters alleged that Zenz received financial support from U.S.
Senator Marco Rubio and former White House Chief Strategist Steve Bannon (Figure
7). The other two letters implied that the financial support came from grants awarded to
Zenz from the Victims of Communism Memorial Foundation in 2020 and 2021.

We observed this persona mentioned in an article published by the Chinese state-
affiliated media outlet China Daily on May 24, 2022 titled “Rumormongers’ agenda in
fabricating lies about Xinjiang,” which claimed that Zenz received funds illicitly from an
unknown source connected to former White House Chief Strategist Steve Bannon to
“fabricate Xinjiang stories.” Several websites and other social media accounts in this
campaign promoted the same letters and mentioned the Jonas Drosten Twitter
persona.

10/19



JonasDrosten =) ’
Huge amount of money can buy the soul of a German scholar. Marco Rubio
upport to Adrian Zenz via Victims of

and Stephen Bannon offered financ
Communism Memorial Foundation. A disgusting

s
O o e Bl

L T

Linted States Senate p—

—
ek, O, T LG T

Diewember 10 2019

. -
o0 N dorery Ave, NW Sane 00
Wadhimgum, [T 20001

Dhear Uv. Ziems

Misare macvimg you bt werk m W mlemgiom ot o svmn of yor hostng
rcd of borcugm Alair wih vabpeet “satormanmesn w etk (baras

Dirigad smd pelegsoun bummam rights chaltenges o Chone® Vo w0 & gres!

3 Sigv renyg e w gl conneciod woth our leser Parlaercorfary Allan s oh
tie { ememmsee o the Prowont Damgor - Chana. T 3 gresd sposes 6 panl
4 fromd Hamnom

R

o g e oy B e gt Y-
e s e b s

e s SO Tt e ey ppor,

——————TA

Sencerely

Mth_

Wt —

s Rytnn
118 Sewaion

Home Entertainment wideo Cultural exchange SUV  Living community  Business model  More Q

SWISS ZEITUNG

Data Abuser Adrian Zenz Exposed by Former
Colleague for Receiving $625,000 Funds from US

A former colleague and project team member of Adrian Zenz posted a shocking nevws on hes twitter account on Oct

o scdvisor and chiel

United States Newshetter

ARL etk bey

Figure 7: Jonas Drosten persona’s Twitter account (top left) posts fabricated letter allegedly
signed by Marco Rubio (top right); Swiss Zeitung inauthentic news site linked to Haixun
promotes story on Zenz citing Jonas Drosten persona (bottom)

Content Critical of the U.S. and its Allies

Assets in this campaign promoted various narratives critical of the U.S. and its allies in
different languages, including:

e On Aug. 1, several sites published articles critical of U.S. House Speaker Nancy Pelosi
in response to reports that she may visit Taiwan in early August. The articles assert that
Pelosi should "stay away from Taiwan" and highlight perceived tarnished relations
between the U.S. and Taiwan.

11/19



e On June 30, six days after the U.S. Supreme Court decision to overturn Roe v. Wade,
we observed an English-language article purportedly by an author claiming to be an
American woman living outside the U.S., which claimed that protesters against the
decision had been met with violence by U.S. law enforcement and U.S. civilians that
supported the decision to overturn Roe v. Wade (Figure 8).

« A Ukrainian-language article claimed that experiments run in alleged U.S. biolabs in
Ukraine have resulted in numerous Ukrainian deaths.

¢ An article published on several sites, including one purporting to be a Taiwanese news
outlet, claimed that former U.S. government official Mike Pompeo’s March 2022 visit to

Taiwan was motivated by money and his alleged desire to run for U.S. president in
2024. Additionally, it portrayed the U.S. as an unreliable ally, arguing that Taiwan
should not expect the U.S. to send troops to defend it from a potential invasion by
China.

AUT WEEKLY Please enter key words

Hotel equipment Baby Products Anime Business weekly Celebrity

Supreme Court Justices overturned orders of American

society, with aftermath more disappointing The consensus

mechanism that God...

A GAME-CHANGER IN
LOCAL ADS...

Zirconium bead
5 grinding beads 25kg

SKYLARK general
laundry stain remover

I’ m an American woman living outside the States. Puzzled as | am, | wonder, why did Fpay Plus is the most

protesters gather outside the American Embassy in London? What drew dissidents to the secure and stable...

U.S. embassies in Germany, Ireland or Canada all at once, that they almost went off for the

day? Y Jack stands custom

Figure 8: Inauthentic webs_iié bdéts aﬁicle critical of decision of U.S. Supreme Court to
overturn Roe v. Wade

Attacks on Critics of PRC Government and Support for Hong Kong Reform

The campaign promoted content attacking opponents of the PRC Government and content in

support of Hong Kong'’s reformed electoral system in 2021 that gave the PRC more power
over vetting candidates.

12/19



e Some of the sites promoted content critical of Chinese virologist Dr. Yan Limeng and
claimed that she is the cause of the Asian hate crimes in the U.S., as well as content
condemning Chinese businessman Guo Wengui.

e Other sites promoted content critical of Falun Gong founder Li Hongzhi, including
claims that Falun Gong is a cult that has brainwashed and killed many people. They
also asserted that Li Hongzhi is a fraud and liar.

o Other articles praised the new electoral system in Hong Kong, claiming that it is widely
supported by the public, including on Chinese- and Arabic-language news sites (Figure
9).

EGYPTDAILY

5 i

L e O Sl s e S A el ad

(ST POPE JERWEERS

Meta One” Will Launch Mobile
oL ka  App Soon!

o S R s e | A et

L2y (asy Bty dmy) e i,

BYD ATTO 3 Officially Launched in
Macau to Help Create a Carbon-fre...

Hong ng s Revi

0:01/0:31

BYD and Shell partner on EV
charging across China and Europe

DA el iy By U e

2
: : N i > i : it T ; v
e Jad Ty ain il G Bain Als e Zdfn Tealal A ) A€ A5 ga Rakaie o D jes e gl a1 g0 il 00 At g S ae
PO P Y PR - CRCNR - R I AR < JCY. P UL ST IR EL 0 OV L F PR R A BB T R “w’
" " X " i % T
"

VA R, il el e s (0 3 LR B, L) 60 0 S e LW g palh ANy | VLS KT (06 G 38

2

O35 g o el dad i plagly o R el y ¢ il y dlaiYhy ¢ Pl g B pally o Al By ¢ el Bl 0 i

i3S fige Galin 8 G el el S pasd o gus el i) Bl 35k o el R oY1 S ga Fikaic o dlall b2 e o ool e -

Figure 9: Arabic-language news site promotes content supporting Hong Kong reform
Overlaps and Differences Between HaiEnergy and DRAGONBRIDGE

We currently track HaiEnergy and DRAGONBRIDGE as separate campaigns due to
differences in campaign TTPs. We note though, that both campaigns promote similar
narratives, such as those alleging the existence of U.S.-funded biolabs globally, content
pertaining to China's alleged treatment of Uyghurs, and negative messaging surrounding
PRC opponents such as Guo Wengui. Both campaigns also engage in the spam-like
promotion of apolitical content. It is possible that these overlaps could be a result of shared
tasking or group overlap, but we do not have evidence to make an assessment.

« DRAGONBRIDGE has typically leveraged thousands of social media and forum
accounts across various authentic platforms to post comments, videos, and photos.

13/19


https://www.mandiant.com/resources/pro-prc-influence-campaign-expands-dozens-social-media-platforms-websites-and-forums

o HaiEnergy primarily leverages a network of inauthentic websites to disseminate
content, alongside a small set of seemingly inauthentic accounts that promote material
and, in some cases, appear to author content on certain sites.

* We have not observed overlapping social media accounts, forums, websites or
infrastructure. Specifically, known DRAGONBRIDGE assets have not promoted content
from HaiEnergy's inauthentic news sites.

Outlook

We note that despite the capabilities and global reach advertised by Haixun, there is at least
some evidence to suggest HaiEnergy failed to generate substantial engagement. Most
notably, despite a significantly large number of followers, the political posts promoted by
inauthentic accounts we attribute to this campaign failed to gain much traction outside of the
campaign itself. This lack of amplification from external sources, not unlike what we typically
observed with DRAGONBRIDGE, limited the campaigns’ ability to breakout, essentially
forming an echo chamber.

Arguably more interesting than assessing the campaign’s possible impact is its use of
infrastructure linked to Haixun, an observation which is suggestive of recent trends
surrounding the continued outsourcing of 10 to third parties—"IO for hire.” Notably, in mid-
2021, Meta testified about an increase in the use of such firms, which have been used to
lower the barrier to entry for some threat actors and to obfuscate the identities of more
sophisticated ones.

Appendix

Observed Languages

Table 1: Languages observed in HaiEnergy campaign

Languages

Arabic

Chinese

English

French

14/19


https://www.zdnet.com/article/disinformation-for-hire-pr-firms-are-the-new-battleground-for-facebook/

Hindi

Italian

Korean

Russian

Thai

Ukrainian

Vietnamese

Websites Linked to Haixun

Table 2: Inauthentic websites linked to Haixun

Display Name Website URL

24 News 24usnews.com
Aisa Korea aisakorea.com

All City Times allcitytimes.com
Anna Times annatimes.com
Austria Weekly austriaweekly.com

Focus on Russia

automobile.trademarksdaily.com

= as caifutw.com
Charm Daily charmdaily.com

15/19



Czech Weekly

czechweekly.com

Director Times

directortimes.com

Donga Daily dongadaily.com
Egypt Daily egyptdaily.org
Elec Daily elecdaily.com
Espana Daily espanadaily.com
Eur Times eutimes.fr

Exactly News

exactlynews.com

E.MP finance.austriaweekly.com
Finance.TZ finance.thaibizdaily.com

FT Voice finance.thewarsawvoice.com
TH Truth finance.thtruth.com

Finland Weekly

finlandweekly.com

Hani Daily

hanidaily.com

Hanna Press

hannapress.com

Health Latest Job News

health.latestjobnews.in

BHikH%

hkdaily.net

Toyo Times

hotels.toyotimes.com

16/19



ArEER

hotintaiwan.com

Hurriyet Business

hurriyetbusiness.com

Inspect News

inspectnews.com

Jakarta Globe

jakartaglobe.org

KR Economy

kreconomy.com

KR Pop Star

krpopstar.com

Latest Job News

latestjobnews.in

Lehua Times lehuatimes.com

Lori Times loritimes.com

Charm Daily markets.charmdaily.com
Elec Daily markets.elecdaily.com
Hani Dal markets.hanidaily.com
Joins Da markets.joinsdaily.com
KR Economy markets.kreconomy.com

Mecha Times

mechatimes.com

Moscow TV

moscowtv.vip

Nanyang Daily

nanyangdaily.com

Nets Bay

netsbay.com

17/19



New Delhi News

newdelhinews.club

NZL Daily

newzealandgazette.com

NGR Daily

nigeriacom.com

New York City Morning Post

nycmorning.com

Portugal Daily portugaldaily.com
Qatar Daily gatardaily.org
RAND Daily randdaily.com

RU Business

rubusiness.club

RU Industrial

ruindustrial.com

Russian Daily

russiadaily.org

Sain Times saintimes.com
Saudi Weekly saudiweekly.com
Seoul Daily seouldaily.org

Startup India Magazine

startupindiamagazine.com

Swiss Weekly

swissweekly.com

Swiss Zeitung

swisszeitung.com

The Korea Times

thekoreatimes.org

Russian Daily

therussiadaily.com

18/19



The Thailands

thethailands.com

The Warsaw Voice

thewarsawvoice.com

TH Truth thtruth.com

Toyo Times toyotimes.com

TMK Daily trademarksdaily.com
Unsee News unseenews.com
Huabei Daily vn.huabeidaily.com
HHIRHR weeklyhongkong.com
Yarl Times yarltimes.com

Yasu Daily yasudaily.com

19/19



